0

(PW 18/41) Szukanie przedmiotu ukrytego pod kubkiem

OPIS ĆWICZENIA:
Terapeuta siedząc naprzeciwko dziecka rozkłada przed nim trzy kubki. W pierwszym etapie wykonywania ćwiczenia, kubki te są w różnych kolorach, w drugim – w jednakowym kolorze. Następnie pod jednym z tych kubków, chowa interesujący dla dziecka przedmiot. Zadaniem dziecka jest podnieść kubek by odnaleźć schowany przedmiot. Gdy dziecko zrozumie już tą zależność, ćwiczenie powtarzamy, tym razem zmieniając kolejność ustawienia kubków.

CEL:
Celem tego ćwiczenia jest nauka identyfikowania miejsca położenia przedmiotu w sytuacji, gdy przedmiot znika z pola widzenia, a następnie śledzenie wzrokiem kierunku jego przemieszczania się.
360 dni(Jak pracować z dzieckiem)
85zł

Zobacz także

  • Akademia Dalej Razem IX

    Chcesz skuteczniej pomagać Osobom z autyzmem? Czerp z doświadczeń terapeutów pracujących w ośrodku, przedszkolu i przedsiębiorstwie społecznym.
    2028
  • ŻURAW – gra: pokaż, narysuj, powiedz

    Pomoc terapeutyczno-dydaktyczna w postaci gry planszowej. Trenuj koncentrację i spostrzegawczość u osób z autyzmem. W zestawie po 30 kart "pokaż" i "powiedz".
    80

Kontakt

Anna Kaczor

terapeuta

Anna Kaczor

W Ośrodku Dalej Razem pełni funkcję koordynatora zespołu pracującego z najmłodszymi podopiecznymi SPOA. Ukończyła szkolenia specjalistyczne z zakresu pracy z osobami z autyzmem oraz studia z wczesnej interwencji terapeutycznej. Koordynuje działania terapeutyczne prowadzone w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.

autyzm | Zespół Aspergera | komunikacja alternatywna | pomoce terapeutyczne | szkolenia