0

(PW 34/41) Tworzenie szeregów

OPIS ĆWICZENIA:
Rodzic układa na stole klocki w określonym szeregu. Następnie burzy ułożony szereg i podaje dziecku klocki, zachęcając do powtórzenia czynności. W ćwiczeniu tym dziecko uczy się odwzorowywać ułożony wcześniej szereg. Na filmie zaprezentowane zostały trzy szeregi: od najcieńszego do najgrubszego, od najjaśniejszego do najciemniejszego oraz od największego do najmniejszego.

CEL:
Nauka dostrzegania zależności pomiędzy elementami i odwzorowywania ułożonych szeregów.

WAŻNE!
Gdy dziecko dostrzeże już zależność pomiędzy poszczególnymi elementami, ćwiczenie można rozszerzyć o nowe szeregi. Kolejnym etapem ćwiczenia jest zachęcenie dziecka do samodzielnego tworzenia szeregów, bez wcześniejszego modelowania prawidłowego ułożenia elementów.
360 dni(Jak pracować z dzieckiem)
85zł

Zobacz także

  • Akademia Dalej Razem IX

    Chcesz skuteczniej pomagać Osobom z autyzmem? Czerp z doświadczeń terapeutów pracujących w ośrodku, przedszkolu i przedsiębiorstwie społecznym.
    2028
  • ŻURAW – gra: pokaż, narysuj, powiedz

    Pomoc terapeutyczno-dydaktyczna w postaci gry planszowej. Trenuj koncentrację i spostrzegawczość u osób z autyzmem. W zestawie po 30 kart "pokaż" i "powiedz".
    130

Kontakt

Anna Kaczor

terapeuta

Anna Kaczor

W Ośrodku Dalej Razem pełni funkcję koordynatora zespołu pracującego z najmłodszymi podopiecznymi SPOA. Ukończyła szkolenia specjalistyczne z zakresu pracy z osobami z autyzmem oraz studia z wczesnej interwencji terapeutycznej. Koordynuje działania terapeutyczne prowadzone w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.