0


(PW 33/41) Segregowanie obrazków według wybranej cechy

OPIS ĆWICZENIA:
Rodzic wykłada na stole różne obrazki (ich ułożenie na stole jest przypadkowe). Po usłyszeniu polecenia „posegreguj”, dziecko musi samodzielnie wyodrębnić cechę elementów, według której będzie segregować obrazki (kształt, kolor czy wielkość). Każde posegregowanie obrazków przez dziecko jest prawidłowe.

CEL:
Nauka samodzielnego wyodrębnienia cechy wspólnej dla kilku elementów.

WAŻNE!
W tym ćwiczeniu rodzic nie modeluje prawidłowego wykonania zadania. Należy zachęcić dziecko, by samodzielnie podjęło decyzję, w jaki sposób będzie segregować obrazki.
360 dni(Jak pracować z dzieckiem)
85zł

Zobacz także

  • Akademia Dalej Razem IX

    Chcesz skuteczniej pomagać Osobom z autyzmem? Czerp z doświadczeń terapeutów pracujących w ośrodku, przedszkolu i przedsiębiorstwie społecznym.
    2028
  • ŻURAW – gra: pokaż, narysuj, powiedz

    Pomoc terapeutyczno-dydaktyczna w postaci gry planszowej. Trenuj koncentrację i spostrzegawczość u osób z autyzmem. W zestawie po 30 kart "pokaż" i "powiedz".
    130

Kontakt

Anna Kaczor

terapeuta

Anna Kaczor

W Ośrodku Dalej Razem pełni funkcję koordynatora zespołu pracującego z najmłodszymi podopiecznymi SPOA. Ukończyła szkolenia specjalistyczne z zakresu pracy z osobami z autyzmem oraz studia z wczesnej interwencji terapeutycznej. Koordynuje działania terapeutyczne prowadzone w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.

id store: 1


id website: 1