0

Jak generować projekty w EdWord?

1. Projektem nazywamy zestaw obrazków o tej samej wielkości, przygotowanych do wydruku na tym samym materiale.
2. Tworząc projekty, możesz je zapisać, a potem wydrukować lub zamówić u nas ich wydruk bez konieczności ponownego tworzenia. Funkcja może okazać się przydatna, gdy co jakiś czas potrzebujesz tego samego zestawu dla innych dzieci np. raz w roku korzystasz z projektu “nasze przedszkole”.
3. Zdecyduj jakiej wielkości mają być obrazki w tworzonym zestawie oraz na jakim materiale mają być wydrukowane, jeżeli chcesz zamówić wydruk od nas.
4. Jeśli nie planujesz składać u nas zamówienia, a jedynie przygotowujesz projekt, który chcesz samodzielnie wydrukować, możesz wybrać wielkość obrazków bez względu na wybór materiału do druku - końcowy plik z gotowym wydrukiem będzie zawsze taki sam.
5. Aby wybrać projekt z obrazkami o określonej wielkości (i materiałem, na jakim mają zostać wydrukowane), kliknij na jednym z 9 kwadracików w bocznym menu pod polem Przeszukaj EdWorda.
6. Pole z wybraną wielkością i materiałem jest zaznaczone na fioletowo. Każdy obrazek, który teraz dodasz, zostanie umieszczony w wybranym projekcie.
7. Wybierz obrazki, które chcesz do dodać do projektu. Aby je dodać, kliknij przycisk “dodaj do projektu” pod prawym dolnym rogiem obrazka w bazie.
8. Zanim dodasz obrazki do projektu, możesz w miarę potrzeb poddać je edycji. Kiedy obrazek będzie gotowy, możesz go dodać do projektu klikając przycisk “Dodaj do projektu” przy prawym dolnym rogu obrazka.
9. Tworząc projekt, możesz go w każdej chwili przejrzeć i usunąć obrazki, które zostały dodane niewłaściwie albo są zbędne. Aby skorzystać z tej funkcji, kliknij ikonę oka w kwadraciku wybranego projektu, albo kliknij przycisk “Zobacz podgląd podświetlonego projektu”.
10. Kiedy umieścisz w projekcie wszystkie potrzebne ci obrazki, kliknij pozycję “Wydrukuj, zapisz projekt lub pobierz PDF” w górnym menu albo pod planszą wyboru wielkości obrazków.
11. W sekcji Zamówienie możesz dodać projekt do koszyka (jeśli chcesz zamówić wydruk u nas), pobrać projekt jako plik w formacie PDF gotowym do wydruku , zapisać projekt, aby móc w przyszłości z niego skorzystać, albo usunąć projekt - wówczas tracisz do niego dostęp.
12. Jeśli istnieje możliwość, że skorzystasz z danego projektu w przyszłości, warto zapisać projekt używając przycisku “Zapisz projekt”.
13. Wówczas zostanie wyświetlone okienko, w którym można nadać nazwę aktualnemu projektowi.
14. Aby uzyskać dostęp do zapisanego projektu, można kliknąć “Link” w okienku z komunikatem potwierdzającym jego zapisanie albo przejść do niego przez podstronę “Moje projekty i obrazki”.
15. UWAGA: Po zapisaniu danego projektu zalecamy wyczyszczenie projektu poprzez kliknięcie czerwonego krzyżyka na liście Zamówienie. Dzięki temu będzie można utworzyć nowy projekt, bez obrazków dodawanych poprzednim razem.

Kontakt

Anna Jakubiak

terapeuta

Anna Jakubiak

autyzm | Zespół Aspergera | komunikacja alternatywna | pomoce terapeutyczne | szkolenia