0


(G 7/7) Gesty - konsekwencja wyboru

ROZWIJANIE MOWY NIEWERBALNEJ - GESTY

OPIS ĆWICZENIA:
Kładziemy obok siebie dwie miseczki, w jednej z nich są przedmioty atrakcyjne dla dziecka, w drugiej, takie które mu się nie spodobają. Kiedy dziecko wyciąga rączkę w kierunku miseczek prosimy “pokaż co chcesz?”. Zadaniem dziecka jest precyzyjne wskazanie. Jeżeli dziecko wskazuje źle, to podajemy mu to co wskazało. Zadanie ma nauczyć dziecko, że wskazywanie to nie tylko układanie paluszka wskazującego ale również precyzyjne kierowanie go na przedmiot który chcemy otrzymać.
360 dni(Jak pracować z dzieckiem)
85zł

Zobacz także

  • PINGWIN – karty kontrastowe

    Pomoc terapeutyczno-dydaktyczna z zestawem 22 kart. Rozwijaj w dzieciach z autyzmem umiejętności komunikacji i percepcję wzrokową.
    64

Kontakt

Katarzyna Suchocka

Koordynator ds. komunikacji Osób z autyzmem

Katarzyna Suchocka

Pedagog i logopeda. Dyplomowany specjalista z zakresu neurologopedii klinicznej oraz wczesnej interwencji. Uczestniczyła w szkoleniach specjalistycznych z zakresu wiedzy o autyzmie. Posiada certyfikat systemu alternatywnej komunikacji Exchange Communication System (PECS). Posługuje się językiem migowym. Pracuje z osobami z autyzmem od 2007 r. W Ośrodku Dalej Razem jest koordynatorem zespołu ds. komunikacji osób z autyzmem.

id store: 1


id website: 1